czwartek, 17 stycznia 2013

Najnowszy model domku dla kotów



Moja kochana spokojna koteczka Pamela...
Uratowana ze schroniska w 2007 roku , biedna wynędzniała bida z niej była...
Na jedzenie się rzucała... 
Na szczęście odkąd Animalsi przejęli schronisko jest już o niebo lepiej...

Znakiem rozpoznawczym Pamisi jest ruda czapeczka ,
nikt takiej nie ma nikt,
chyba że znajdziecie kogoś jeszcze ;-)))






Najnowszy model domku dla kotów :-)))






ZDJĘCIA Kotów konkursowych...tutaj kliknij...ZDJĘCIA Kotów Konkursowych...tutaj kliknij


38 komentarzy:

  1. Widze, Krysiu, ze i Ty cierpisz na bezsennosc.
    Co te koty w sobie maja, ze tak bardzo lubia sie chowac po roznych, najbardziej niewygdnych dziurach? Jak nie pod lozkiem, to w kartonie albo nawet w szklanym sloju, do ksztaltu ktorego idealnie sie dopasuja.
    Przyjemnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie identycznie... często w kartonach przywozimy zakupy z molocha i wtedy w domciu panuje ... szał ciał... wszystkie koty do pudełka włażą... hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/17/2013

    Krysiu fajny, taki to i ja bym zrobiła hihihihi. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet domek z kartonu jest najpiekniejszy kiedy jest sie otoczony taka miloscia jak Twoja kicia:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Krysiu!Moja kotka Mara też bardzo lubi zajmować kartony,a swoim kocim domkiem nie jest zainteresowana.Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzikie koty w przyrodzie w dziuplach drzew sią kryją i gnieżdżą dlatego lubią takie pudła i kartony

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mój Bęcek:-))) Też lubi kartoniki. Im mniejszy tym lepszy:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Widocznie kotkowi domek z kocykiem milutkim w środku się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak nie ma nic lepszego niż stare pudło! :D
    Bemol też takie lubi ;)
    Urocza kicia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapeczkę ma cudną :) No i ta kocia miłość do kartonów, za to m.in. kocham koty :) niewiele im do szczęścia potrzeba :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamela jest cudna!
    I ta czapeczka, rzeczywiście niespotykana.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną ma tą czapeczkę! Kotki kochają kartony. Co zauważyłam i u swojej Loli i u kotów moich rodziców - Felixa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo pudełko to jest TO co koty lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ruda czapeczka z... czarnym daszkiem ;-)))
    Kartony i papierowe torby... oto co koty kochają najbardziej na świecie... I co z tego, że im extra domki kupujesz, kocykiem ścielesz... jak to i tak wlezie do kartonu po butach... PO bo buty wyrzuci ;-)))
    A na zdjęciach JAM CI... we własnej mojej osobie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje koty też lubią pudełka z tym,że raczej je niszczą drapiąc i gryząc niż w nich śpią...

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie domki są najlepsze. Dla mojej kiciuli jeszcze lepsze są reklamówki. A najlepsza torba treningowa mojego syna, który raz nawet już z domu wyszedł na trening, ale torba coś za ciężka mu była. Otwiera, patrzy a tam... Migusia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kotusia śliczna.
    One uwielbiają pudła.Można pazury ostrzyć, schować się.To najlepsza zabawa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, może to jest pomysł na biznes! Domek dla kota z kartonu:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Za kotami nie przepadam, ale mam koleżankę, która jest podobna do Ciebie i ma wielkie serce! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewucha jest przesłodka a domek mały ale ważne że funkcjonalny :)) i tej wersji będziemy się trzymać :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy kotek jest inny, ta pięknota faktycznie jedyna w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje koty lubią się kartonami bawić,
    najlepiej im wychodzi niszczenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. rodorek1/17/2013

    Kiedyś miałam czarnego kota na tzw. przechowanie. Tylko czekał aż wyciągnę z reklamówki zakupy i natychmiast lokował się w owej reklamówce. Nazywałam go "szef kuchni" bo obserwował każdą czynność wykonywaną w kuchni.
    Pamela śliczności, a z tym domkiem to niezły zwód:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. czapeczka Pamimisi jest najpiękniejszą czapeczką na świecie :D...a kartonowe domki to jest stały element wystroju domu prawdziwego kociarza :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Rudą czapeczkę, taką z uszami ma Axel Narcotic

    http://axel-narcotic.com/

    Ehhhh... no cóż ja mogę skoro taka zakochana jestem

    OdpowiedzUsuń
  26. Oryginalna ta czapeczka. Pięknie wygląda. Kotki mojego syna też same wybierają miejsce do leniuchowania. Ostatnio weszły do otwartej walizki i rozgościły się na dobre. A legowisko puste. Serdeczności .

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie wiem, co te koty maja z pudłami kartonowymi. Ledwo jakieś postawisz na podłodze, już pełne kota:))))
    Ruda łepetynka prześliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamela jest bardzo ładna.
    Fajny architekt zbudował ten domek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ale tu kociambrów :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać, że Pameli podoba się ciepły domek.

    OdpowiedzUsuń
  31. No, ja takiej drugiej czapeczki to nie widziałam :) :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ruda czapeczka jest niepowtarzalna! Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajną ma czapeczkę i domek :-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszędzie dobrze, ale w kartonie najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna niczym peruczka. Szkoda, że całej tej urody nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczniutki ;)
    _________________________________________________
    Zapraszam także na mojego bloga o kotach i innych
    http://my-cat-my-world.blogspot.com/
    Jest nowy i zbieram obserwatorów i komentatorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...