26/12/12

Jeszcze święta...









Czyżby koniec świąt  ??   To idziemy na spacer :-)



 

21 komentarzy:

  1. U mnie pogoda okropna.Wszystko się topi,ślisko brrrrr.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Krysiu! Przyjemnego spaceru.Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O spacerak uwielbiam,my nie mozemy zbyt daleko sie wybierac ,a byly plany na kryty basen poplywac ,na lodowisko poszalec na lyzwach a tu lipa,maz musial dyzur przejac ,temperatury mamy wspaniale w wigilie bylo 15 na plusie i slonko hiiii,na polu widzielismy stado labedzi a myslalam ze one odlatuja do cieplych krajow,hmmmmmmm dzisiaj tez jeszcze dosyc cieplo plus10 ale pada od wczoraj...................MILEGO SPACERKU i duuuuuuuuuuuuuza buzka:P*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie świeci słońce !!!!!!
    Nie wiem jak długo to potrwa więc wyskakujemy na balkon ..... po świeże powietrze .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł znakomity! - Jeszcze są Święta, chociaż u mnie wszyscy się już rozjechali. Pozostały zdjęcia i wspomnienia. Dla pocieszenia innym, u mnie też pada, śnieg stopniał całkowicie i do tego wieje - jak w kieleckim....
    Pozdrawiam jednak bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kieleckiem to nie wieje, tylko [...] ;)

      Usuń
    2. I to jest zdanie jak najbardziej prawdziwe, ha,ha,ha.....

      Usuń
  6. O tak, spacerek w czasie świat jest bardzo wskazany;) Zwłaszcza, że pogoda iście wiosenna, przynajmniej u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego spaceru.....Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda dzisiaj iście wielkanocna - trzeba więc wyciagnąć kalosze i... w plener z psami. A co!
    Pozdrowienia prawie poświąteczne:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąteczne życzenia wszystkiego dobrego:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego na dziś i na PO ŚWIĘTACH!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam odwagi wyjść z domu bo pogoda brzydka,szaro i ponuro

    OdpowiedzUsuń
  12. Po takim błocie?! :) W piernaty, z futrami i książką :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jutro już będzie po.........nie były one dla mnie w tym roku łaskawe. Pozdrawiam jeszcze świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pogoda niezbyt zachęcająca...
    Musiałam wyjść z domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego spacerku, najlepiej z pieskiem. Jakbyś wzięła swoje stwory to na pewno wyglądałabyś zjawiskowo.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę miłego spaceru, mam nadzieję, że u Ciebie nie leje tak jak u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uff... nareszcie koniec:)
    Pozdrawiam prawie już poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych , spokojnych , pełnych Bożej Łaski świąt życzy Aldona

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną gwiazdę przed nadchodzącymi świętami,

    Niosę Tobie razem z życzeniami,

    Niech się spełni Twe marzenie,

    W nadchodzące Boże Narodzenie,

    Jeśli taka Twa ochota,

    Sprawię aby była gwiazdka złota,

    Bo gdy widzisz spadającą z nieba,

    Nie wypada nic innego, marzyć trzeba!

    Jedna gwiazda drugiej gwiazdce zamrugała,

    I choineczka świeci cała,

    Każdy wie że marzyć trzeba,

    Każdy chce tej pięknej gwiazdki prosto z nieba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...