poniedziałek, 8 października 2012

Kto lubi prezenty ? ...


Przyszły prezenty od pracowitej pszczółki, jaką jest Baba ze wsi,
która mieszka tutaj kliknij .
Znacie Marszewską Kolonię ?
Znacie na pewno, ale poczytać zawsze można ...
http://marszewskakolonia.blogspot.com/

I byłoby wszystko w tej paczce dla mnie, gdyby nie moja wnusia Natalka lat 6...
Jak zobaczyła poszewki z pieskami tak od razu w krzyk babciu dla mnie babciu dla mnie...
Co było robić przecież nie powiem nie :-)))
A że dzieci w domu nie mają żadnych żywych zwierzątek,
bo synowa alergiczka do n-tej potęgi,
więc dostała wnusia w prezencie poszewki...
Pytanie od kogo od babci czy od Baby ze wsi ?? !

Dziękujemy Ci Babo za prezenty ...
Wnuczka dostała poszewki z pieskami
Synowa dostała chusteczniki, jak to alergiczka
Spakowali w torbę, która też była w paczce i poszli zadowoleni :-)
Mnie udało się zatrzymać dla siebie sowę...
Cudna ta sowa i zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia...
Sowa dołącza do mojego stada zwierzątek .


 Sowa




Poszewki z pieskiem były dwie , ale prosto z paczki , nie miałam jak wyprasować...


Chusteczniki wyglądały jak duuuuuże cukierasy ...




52 komentarze:

  1. Fantastycznie piękne prezenty:-))) A Babę ze wsi znamy:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ze mną to sama przyjemność hau! :)
    to my dziękujemy za takie konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem , że jesteś wyjątkowy :-)
      Dziękuję i zapraszam :-)

      Usuń
  3. Witaj Krysiu! Prześliczna ta sowa. Baby ze wsi nie znam. Zajrzę jednak, jak wrócę od lekarza.Krysiu ja też pochodzę ze wsi, to z pewnością u Baby zostanę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj , zajrzyj koniecznie ;-)

      Usuń
  4. Cuuuudne! Sloooodkie! Na pewno obie obdarowane panienki byly wniebowziete. A sowa zostala Tobie na pocieszenie. I wszyscy zadowoleni. I o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowy bym nie oddała nikomu, bo jest cudna :-)))

      Usuń
  5. piękne prezenty i takie na czasie! nie dziwię się że wnusi spodobały się pieski, są słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dużo zabawek ,
      ale jeszcze takich piesków to nie miała , tak powiedziała :-)))

      Usuń
  6. :)fajnie. Chusteczniki wyglądają cudnie. Ale dlaczego sowa ma taką naburmuszoną minę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma taką minę jak mój Czekoladowy Joe i dlatego mi się podoba :-)))

      Usuń
  7. śmkieszna ta sowa... Co do chusteczek cukierasów to uroczy pomysł...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko było bardzo ładnie zapakowane ,
      a te chusteczniki normalnie jak cukierki takie duże...

      Usuń
  8. Cała Babuś obdarowywaczka:)Się nie dziwię, że prezenty rozchwytane. Po pierwsze śliczności wszystko, a po drugie gdzieżbyś Ty sobie mogła wszystko zatrzymać.Rasowe babcie tak nie robią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie , jako rasowa babcie nie miałam wyboru :-)))

      Usuń
  9. Fajne prezenty :D
    pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Najśliczniejsza jest sowa :-)))

      Usuń
  11. Niech żyje Baba ze wsi!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech żyje nam 100 lat :-)

      Usuń
  12. Ale fajne sowa wymiata bez 2 zdan,pisolki i cukieraski chusteczniki fajowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się zdziwisz, ale chyba jestem jedyna osobą na świecie, która nie lubi dostawać prezentów. Już taki ze mnie dziwoląg. Jedynie w tym roku na imieniny Anny ucieszyłam się z prezentu od bratowej mojego męża. Dobra kobieta sprezentowała mi 5 litrowych słoików korniszonów i 5 półlitrowych słoików pikli, które uwielbiam. Zaraz podzieliłam się tymi prezentami z moim synem, bo lubię dawać prezenty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ludzie muszą być różni, inaczej byłoby nudno :-)

      Usuń
  15. Wszystko piękne, ale TA SOWA!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak , ta sowa jest wyjątkowa :-)))

      Usuń
  16. piękne ,piękne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , pozdrawiam :-)

      Usuń
  17. Śliczne prezenty :)

    Babę ze wsi spotkałam kiedyś,
    ale po konieczności formatu
    komputera gdzieś mi przepadła.
    Teraz odnalazłam ją na nowo :)
    Dziękuję ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O , to fajnie ,że ją odnalazłaś :-)

      Usuń
  18. Sowa mądra głowa! Lecę czytać Babę ze wsi.
    A czym sobie zaslużyłaś na takie prezenty?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty! :)
    Wspaniale jest dostać takowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty są zawsze mile widziane :-)

      Usuń
  20. Ja Baby ze wsi nie znam, ale zachwycam się jej robotą :) Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa jest najpiekniejsza, jestem zakochana w tej sowie :-)))

      Usuń
  21. rodorek10/08/2012

    Zajrzałam na Marszewską Kolonię:) Bardzo fajny blog! Będę zaglądać:) A sowa bardzo pomysłowa, po prostu kapitalna:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa jest extra i jeszcze ma taką minę fajną :-)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Jak to miło otrzymywać prezenty, a jeszcze więcej frajdy daje ich dawanie, więc się nie dziwię, że rozdałaś. Najładniejszy zostawiłaś jednak sobie :).

    Do Baby ze wsi zaglądam czasem z Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dostał co chciał i co mu pasowało :-)))

      Usuń
  23. Sowa przecudnej urody jest :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dar w łapeczkach...:o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umie szyć umie na pewno, ja takich talentów nie mam...

      Usuń
  25. Ja lubię, ale raczej takie, które sam sobie zrobię ;))))
    A te sympatyczne rzeczy, to Baba sama zrobiła dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak , ale to musisz Babę zapytać :-)))
      Sama robiła na pewno :-)))

      Usuń
  26. Znamy Babę znamy, kotki też szyje śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O, tego nie wiedziałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...