07/05/12

Niespodzianka

.
.
Siedzę sobie spokojnie przed komputerem.

Już mam odchodzić ,
ale jeszcze kliknę do Iw-nowa, bo pojawił nowy wpis i każe nam się spieszyć.
Zajrzałam i tak dzięki temu zostałam wyróżniona nagle a niespodziewanie :-)))
Los i Iw-nowa zesłali mi miłą niespodziankę :-)))
Bardzo sympatyczna zabawa...

Dziękuję Iw-nowa za wyróżnienie i gratuluję Tobie wyróżnienia .
Zastanawiałam się, kogo ja  miałabym wyróżnić...
Blogi na które wchodzę bardzo lubię , ciągle powstają nowe , które też czytam...




Nie potrafię wybrać, 
wszystkich lubię 
i dlatego dedykuję wyróżnienie wszystkim nas odwiedzającym 









W imieniu wszystkich moich koteczków
dziękuję Wszystkim za odwiedziny na naszym blogu
Jasna8


Karolek biegnie szybko podziękować










16 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróznienia - pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolek jest dobrze wychowanym koteczkiem:)))-gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę go wychowywać dobrze :-)))
      Dziękuję !

      Usuń
  3. Karolek sam jest podziękowaniem i nagrodą :)... Gratuluję wyróżnienia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolek jest największą nagrodą :-)
      Dziękuję !

      Usuń
  4. Gratuluję i proszę pokiziać Karolka po brzuszku;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    A Bemol pozdrawia cały Klub Kota Jasna 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy :) Zasłużone !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez jestesmy zaskoczeni iloscia psiakow w stolicy ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale chyba nie policzyli wszystkich mimo wszystko...

      Usuń
  8. Gratuluję :)
    Zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...