07/01/12

Efka i koty

.
.
Dzięki Abigail i jej spisowi
znowu trafiłam na bardzo ciekawy blog www.efkaikoty.blogspot.com.

Pisze na nim  i tworzy ewung,
która ma kilka blogów i stron.





Przejrzałam je i muszę powiedzieć,
że na każdym jest  mniej lub więcej o kotach.

Ewung jest miłośniczką kotów jak sama o sobie pisze,
ale również dużo tworzy i jej twórczość jest również powiązana z kotami.


Próbowałam ustalić stałą liczbę kotów,
ale jest zmienna z różnych przyczyn.



Ewung również pomaga kotom bezdomnym lecząc je i szukając im domków.
Dziękujemy w imieniu wszystkich koteczków,
które dzięki Tobie znalazły własne domki.


 Jak to bywa czasami niektóre koteczki zostają  na stałe.



Ostatnie zdjęcie całej gromadki jeszcze aktualne.



Wszystkie koty te które odeszły i obecnie przebywające




 Kocham takie zdjęcia pościelowe 


Kostek wyjątkowo piękny kot




Lena kocia mama dla maluchów



Jovi lubię tak śpiące koty


tylko , które jest które,
bo oboje czarni



Piękne jesienne zdjęcie tej zimy całej gromadki na balkonie




Moje koty zapraszają na www.efkaikoty.blogspot.com
.
.

4 komentarze:

  1. Jaka piękna gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kultekiewiczanka07 stycznia, 2012

    Te pierwsze dwa widzę, że świętowały z szampanem. Widać, jak im humor dopisuje.
    Ale, że też tak kot potrafi się rozciągnąć, to aż dziwne dla mnie. Moja Mikadusia nie da się rozciągnąć nikomu, udaje że nie może, ale sama też tak potrafi i wtedy kości ją nie bolą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa o mojej gromadce i blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuza też tak uważam,że piekna :-)

    Kultekiewiczanka koty potrafią tak się rozciągać :-)

    Ewung :-) O kotach zawsze ciepło...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...