15/10/11

Jak uchronić komputer przed kotami...

.
.
Ostatnio trafiłam na bardzo ciekawy wpis na blogu InterJak
opisujący jak ochronić laptop przed kotami i małymi dziećmi.

Wpis jest kliknij tutaj

Warto przeczytać i zastanowić się.
Szkoda,że nie wcześniej :-)))


 Cesar ten rudy , który leży koło laptopa
i ten właśnie laptop , który zniszczyliśmy do spółki.
Czasy z Bogaczewa



Byłam wściekła na siebie , ale czasu nie cofniesz.
Moje koty w Bogaczewie wianuszkiem kładły się koło laptopa.
Widocznie było im cieplej w ten sposób ,
albo potrzebowały mojego towarzystwa.

5 komentarzy:

  1. kultekiewiczanka15 października, 2011

    Różnokolorowe te Twoje kotki.Jak siedzę w fotelu, to moje pieski też najlepiej się czują koło mnie, a jak przyjdzie mąż, to już jego obsiądą. Na komputer mi nie wchodzą, bo nie mają dostępu. A zresztą jak krzyknąć, to wiele rozumieją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mój kot też zamordował mi laptop... Oczywiście była w tym i moja wina... Popijałam sobie piwo podczas przeglądania stron... I tylko na chwilę wyszłam do kuchni... Kufel został przy kompie... Wiadomo jak się skończyło: kot przewrócił kufel i laptop zatonął... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kultekiewiczanka pieski są lepiej wychowane od kotów :-)
    Rzeka o kurcze ??!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie leżą razem, ułożone:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...